Sizə zəng edəcəyik
Ad Soyad
Telefon nömrəsi
E-Mail
Zəngin zamanı

+99412 498 99 90

Alınan biletlərin geri qaytarılması, bilet verdiyiniz aviaşirkətin tariflərinin tətbiq edilməsi qaydalarına ciddi şəkildə əməl olunur. Biletləri qaytarmaq lazımdırsa, dərhal müştəri xidmətimizə məlumat verməlisiniz. Bunu etmək üçün bir chat yazmaq, tel zəng etmək lazımdır. +994 12 498 99 90 və ya elektron poçtla yazın: [email protected]
 

Gedişdən əvvəl bir biletin geri qaytarılması şərtlərini bilmək istəyirsiniz? Sizə deyəcəyik

Biletin verilməsi zamanı bilet almaq və ödəmə müddətindən əvvəl seçdiyiniz tarifin tətbiqi qaydaları ilə tanış ola bilərsiniz. Qaydalar rezervasiya sistemindən aviaşirkətin verdiyi formada verilir. Zəhmət olmasa əsas mətnə diqqət yetirin:
BİLET YOXDUR - bilet geri qaytarılmır;
Bilet Ləğv etmək / TƏDQİQ etmək ÜÇÜN YOXDUR - bilet geri qaytarılmır;
QAZANMAQ YOXDUR - bilet geri qaytarılmır;
HƏR DƏFƏ BİLKETİ YOXDUR - bilet geri qaytarılmır;
Bilet YOX ŞƏXS VERİLƏCƏKDƏ VERİLMİŞDİR - heç bir şou olmasa bilet geri qaytarılmır.
Zorla bilet qaytarmağın nə olduğunu bilirsinizmi? Sizə deyəcəyik
Sərnişindən asılı olmayan səbəblərə görə uçuş ləğv edildikdə - uçuşun ləğvi və ya gecikməsi, uçuşda yerlərin olmaması və s. (məcburi geri dönmə) - geri qayıtmaq, bir qayda olaraq, aviaşirkətin səlahiyyətli nümayəndəliklərinin kassalarında edilə bilər. Bu vəziyyətdə heç bir haqq və ya cərimə tutulmamalıdır. Unutmayın ki, məcburi geri dönmə halında, hava limanında və ya hava limanında qeydiyyat xidmətinin əməkdaşları biletinizdə qeyd etməli və onu möhürlə və ya şəxsi möhürlə təsdiqləməlidirlər. Yalnız belə bir işarə, pulun geri qaytarılmasını məcburi olaraq tanımaq üçün agentliyin əsasını təşkil edir.
Bir aviaşirkətin blankında bir biletiniz varsa və qeydiyyatdan keçdikdən sonra uçuş ləğv edilmiş və ya gecikmişsə, qeydiyyat xidmətində biletinizin uçuş kuponunu əldə etməyinizə əmin olun. Uçuş kuponu yoxdursa, bilet istifadə edilmiş sayılır və geri qaytarılmaq üçün qəbul edilmir.
 
 
Bundan əlavə, məcburi geri qaytarıla biləcəyi hallarda aşağıdakılar daxildir:
- sərnişinin və ya yaxın ailə üzvünün ölümü;
- sərnişinin xəstələnməsi və ya xəstəxanaya yerləşdirilməsi (lakin xroniki xəstəliklərin ağırlaşmaması)
- resept bal. Uçuşa zidd olan təşkilatlar;
- vizanın rədd edilməsi.


Təsvir olunan maddələrdən birinin altına düşsəniz, müştəri xidmətimizə məlumat verin və təsdiqedici sənədlər təqdim edin. Biletin tam və ya qismən geri qaytarılması üçün icazə almaq üçün aviaşirkətə müraciət edəcəyik.


Biletdə dəyişiklik etməlisiniz? Bizimlə əlaqə saxlayın

Biletdə dəyişiklik etmək, məsələn, səhv daxil edilmiş fərdi məlumatları dəyişdirmək üçün müştəri dəstək xidmətimizlə əlaqə saxlamalısınız. Bunu etmək üçün bir chat yazmaq, tel zəng etmək lazımdır. +994 12 498 99 90 və ya e-mailə yazın: [email protected]

Başqa bir sərnişinə pullu bir bileti qaytara bilərəm?

Təəssüf ki, yox. Bu hava səyahət qaydaları ilə qadağandır. Bu halda, gediş haqqı qaydalarına uyğun olaraq başqa bir tarix üçün bir mübadilə etməyi və ya biletin geri qaytarılmasını tövsiyə edirik.

Gediş və ya gəliş tarixlərini dəyişdirə bilərəmmi?

Bu, satın alınan biletin gediş haqqı qaydalarında nəzərdə tutulubsa mümkündür. Bu məlumatı sizin üçün aydınlaşdıra biləcəyimiz üçün bir elektron poçtla bir müraciət göndərin: [email protected] Bundan sonra mütəxəssisimiz bütün suallarınızı cavablandıracaq və dəyişiklik əməliyyatını mümkün qədər tez həyata keçirməyə çalışacaqdır.
Məktubun başlığı

Məktubun məzmunu

Ad
Soyad
e-mail
Bəli

Email uğurla göndərildi

Xəbərdarlıq

Email göndərilməsində yalnışlıq var. Zəhmət olmasa, məlumatları yenidən yoxlayasınız